معرفی بهترین مراکز خرید کشور امارات

برندهای جهانی در بهترین، شیک‌ترین و پر زرق و برق‌ترین مراکز خرید امارات عرضه می‌شوند. همچنین اگر می‌خواهید کشوری در دنیا را برای خرید انتخاب کنید، بدون شک آن کشور، امارات متحده عربی است.

مشتریان مشتاق، گردشگران و مسافران از سراسر خاورمیانه به مراکز خرید امارات می‌آیند تا نه تنها بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین اقلام را خریداری کنند، بلکه از شکوه و جذابیت این مراکز خرید تا حد امکان لذت ببرند.

هدف از احداث این مراکز خرید در امارات، ارائه محصولات با کیفیت و تضمینی برای مشتریان و در عین حال ایجاد یک تجربه لذت بخش با حداکثر راحتی برای مهمانان است. در ادامه می‌خواهیم شما را با بهترین مراکز خرید کشور امارات و قیمت بلیط تهران دبی آشنا کنیم و توصیه می‌کنیم بازدید از این مراکز منحصربه‌فرد را از دست ندهید.

بهترین مراکز خرید کشور امارات

امارات بیش از صدها مرکز خرید معتبر دارد که علاوه بر خرده فروشی، طیف گسترده‌ای از خدمات مشتریان را نیز ارائه می‌دهند. فرقی نمی‌کند دنبال ترندهای خیابانی یا محصولات برند هستید، در هر صورت، مراکز خرید امارات همه چیز دارند.

 برخی از بهترین مراکز خرید کشور امارات عبارت‌اند از:

سیتی سنتر میردیف

سیتی سنتر میردیف واقع در جاده امارات و خیابان طرابلس با مساحتی بیش از 196 متر مربع، بیش از 430 مغازه و فروشگاه، آماده میزبانی از مشتریان داخلی و بین المللی است. این سیتی سنتر دارای برخی از برندهای معروف جهانی مانند Hamleys، Decathlon، Pottery Barn، Crate & Barrell، Zara و Mango است.

 فروشگاه‌هایی از جمله Carrefour، Playnation، Debenhams، Emax، Centrepoint و Home Center را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. این مجتمع تجاری دارای امکانات تفریحی متنوع و جالب با غذاها و نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه است.

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه به افتخار یک کاشف برجسته مراکشی نام‌گذاری شده است و به عنوان بزرگترین مرکز خرید با موضوع در جهان شناخته می‌شود. این مرکز خرید در نزدیکی «باغ‌های اکتشاف» و روستای «جبل علی» واقع شده است.

در این مرکز خرید منحصربه‌فرد، 6 سالن اصلی بر اساس فرهنگ، سنت و آداب و رسوم 6 کشور مختلف طراحی شده است که از جمله آنها می‌توان به آندولوسی، تونس، مصر، ایران، هند و چین اشاره کرد. این مرکز معتبر تجربه خریدی بی‌نظیر، لذت غذا خوردن و تفریح، آشنایی با تاریخ و فرهنگ و داستان‌های ماجراجویی را در یک مکان به شما می‌دهد.

دبی مال

اگر بخواهیم تعریف درستی از مرکز خرید دبی مال را برای شما ارائه دهیم، لازم است بگوییم این مرکز خرید تنها یک ساختار تجاری نیست؛ بلکه یک عمارت عظیم برای فروش، اوقات فراغت و سرگرمی در مرکز شهر دبی و بزرگترین و محبوب‌ترین مرکز خرید در جهان است.

دبی مال، سازه‌ای عظیم با مساحت داخلی معادل 1.79832 متر با رکورد 80 میلیون بازدید کننده از 1200 فروشگاه خرده فروشی در سال 2014 است. الکساندر مک کوئین، والنتینو، گوچی، لویی ویتون، شنل و رالف لورن مارک‌های اصلی ارائه شده در این مرکز خرید هستند.

دبی مال دارای ویژگی‌های متعددی است که از جمله آنها می‌توان به یک پیست یخ غول‌پیکر، بازار قدیمی، سینماها، کیدزانیا بیش از 1200 فروشگاه و پارکینگی با ظرفیت 14000 خودرو اشاره کرد.

مرکز خرید امارات مال

مرکز خرید امارات (MOE) جزو بهترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید در جهان است. این مرکز خرید چند سطحی، با فضایی به وسعت 2.4 میلیون فوت مربع در البرشا واقع شده است. مرکز خرید امارات، نزدیک به 630 برند بین‌المللی را به مشتریان مشتاقی که از سرتاسر جهان برای خرید انواع کالاها به این مرکز خرید می‌روند ارائه می‌دهد.

به طور کلی، MOE که عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در جهان را دارد از کالاهای متنوعی در فروشگاه‌های مد، سبک زندگی، ورزش، لوازم الکترونیکی و مبلمان خانگی برخوردار است.

دبی فستیوال پلازا

فستیوال پلازا، در دسامبر 2019 افتتاح شد و دارای 120 فروشگاه است. دبی فستیوال، بزرگ‌ترین IKEA منطقه را دارد که علاوه بر آن از یک کافه 500 نفره هم برخوردار است. دبی فستیوال پلازا که مقصد بسیاری از مسافران و افراد محلی است، مساحتی بالغ بر 64800 متر مربع دارد و بیش از 2300 جای پارک که همه برای راحتی شما ساخته شده‌اند.

همچنین بیش از 40 رستوران، کافه و فروشگاه غذا از جمله تیم هورتونز، دنی و سینابون دارد. ناگفته نماند که در دبی فستیوال پلازا، فروشگاه‌های لوازم خانگی زیادی مانند Pan Emirates هم وجود دارد.

سیتی سنتر دیره

میدان‌های خرید سیتی سنتر زیادی در سرتاسر امارات متحده عربی وجود دارد؛ اما سیتی سنتر دیره، یکی از مراکز خرید اصلی این کشور است. این سیتی سنتر از سال 1995باز است و می‌توان این مرکز را مکانی برای حضور و خرید در نظر گرفت.

سیتی سنتر دیره با بیش از 370 فروشگاه برای خرید و بازدید، بیش از 58 مکان برای صرف غذا، سیاره جادویی عظیم، سینماهای VOX و موارد دیگر، مرکز خریدی است که به راحتی می‌توانید روز خود را در آن سپری کنید.

کلام‌آخر

برخی از مراکز خرید برجسته امکانات سرپوشیده مانند پارک‌های خرده فروشی، جاذبه‌های فرهنگی و غیره را ارائه می‌دهند. اگر از قیمت بلیط تهران دبی و بلیط تهران به کیش اطلاعی ندارید، اما قصد دارید یکی از این 2 مقصد را برای گردشگری انتخاب کنید، می‌توانید از شرکت هواپیمایی فلای تودی مشاوره بگیرید.

سایت معتبر فلای تودی می‌تواند به شما در زمینه نحوه دریافت و قیمت بلیط تهران به کیش، قیمت بلیط تهران دبی، سفر به اروپا و تمامی پروازهای داخلی و خارجی به شما کمک کند. فلای تودی با داشتن تیم حرفه‌ای پشتیبانی می‌تواند به صورت 7/24 به تمامی سوالات شما را در حوزه گردشگری پاسخ دهد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments