اجاره ویلا یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی جهت اقامت

در تمام شهرهای ایران جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که برای سفر به آن‌ شهرها اقامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما برای اقامت گزینه‌های بسیاری پیش رو دارید که یکی از این گزینه‌ها اجاره ویلا می‌‌باشد. برای این‎که با ویلاهای اجاره‌ای  در اطراف تهران از جمله کردان و لواسان و از اجاره ویلا و رزرو تور داخلی با یکی از سایت‌های معتبر آشنا شوید. با همراه شوید تا در این زمینه توضیحات بیشتری به شما ارائه دهیم.

بهترین مقاصد اجاره ویلا تهران

تهران با وجود آب‌وهوای آلوده و ساختمان‌های بلند، باعث شده تا افراد بسیاری را جذب اطراف شهرهای کوچک خود کند. در اطراف تهران شهرهای کوچکی مانند: لواسان و کردان هستند که با آب‌وهوای خنک و تمیزی که دارند، در هر فصل و زمانی از سال به‌خصوص بهار و تابستان تهرانی‌ها را جذب خود برای استراحت می‌کند. به همین خاطر، در آن‌جا اجاره ویلا رواچ بسیاری پیدا کرده است.

اجاره ویلا کردان

یکی از بهترین منطقه‌های اطراف تهران که بسیار خوش آب‌وهوا و خنک نیز می‌باشد، کردان نام گرفته است. در این منطقه  ویلا به شکل‌های گوناگونی که ساخته شده از معروفیت زیادی برخوردار شده است. به همین علت، اجاره ویلا کردان باب هر سلیقه‌ای وجود دارد. در کردان، ویلاهایی کاملاً لوکس و لاکچری هستند که در آن تمام امکانات از قبیل استخر سرپوشیده، سرباز، سونا، جکوزی قرار گرفته تا با استفاده از این امکانات نهایت لذت اقامت را ببرید و یا اجاره ویلا به شکل باغ می‌باشد که ویلا در وسط باغ قرار گرفته و شما می‌توانید از میوه‌‌های باغ نیز مصرف کنید. اگر شما بچه دارید و به‌دنبال ویلاهایی هستید که وسایل بازی برای بچه مانند استخر مخصوص بچه‌ها، تاب، سرسره و یا غیره داشته باشد، برخی از ویلاهای بزرگ در کردان این شرایط برای شما فراهم کرده‌اند و قسمتی از زمین ویلا را برای بازی بچه‌ها محیا کرده‌اند تا بچه‌ها نیز مانند بزرگ‌ترها از این سفر و اقامت در ویلا لذت ببرند.

در اجاره ویلا کردان، ویلاهایی قرار دارد که به‌دلیل زمین‌های بزرگ در آن زمین فوتبال و یا والیبال ساخته شده تا در حین استراحت به بازی‌های دسته جمعی نیز بپردازید و یا ویلاهایی که سرگرمی‌هایی مانند میز بیلیارد و یا فوتبال دستی و بسیاری دیگر از این موارد دارد. در کردان ویلاهایی با متراژ کوچک‌تر نیز اجاره داده می‌شود تا اگر با جمعیت کمی از خانواده و یا دوستان به کردان سفر می‌کنید، اقامت در ویلاهای کوچک نیز میسر شده باشد، علاوه بر آن‌که سوئیت نیز وجود دارد. در هر شرایطی، ویلاهای کردان طبق سلیقه و هزینه مسافر اجاره داده می‌شود.

اجاره ویلا لواسان

در اطراف تهران یکی دیگر از منطقه‌های جذاب و پر سفر لواسان نام گرفته است که با آب‌وهوای خنک و ویلاهای زیبا و خیره کننده‌ای که دارد، مسافران بسیاری طرفدار اجاره ویلا لواسان هستند. در لواسان نیز ویلاهایی با تمام امکانات و وسایل ورزشی در دو طبقه و یا بیشتر اجاره داده می‌شود. به دلیل آن‌که لواسان منطقه بسیار لاکچری می‌باشد، در برخی از این ویلاها استخرهای شیشه‌ای و لوکس نیز دیده می‌شود و یا اجاره ویلا  برای مهمانی و دوره همی‌های دوستانه نیز فراهم شده است.

اجاره ویلا لواسان، به صورت باغ طوری نیز هست که در آن اجازه استفاده از میوه‌های باغ را نیز دارید و یا ویلاهایی که معماری بسیار خاصی دارند که طبیعتاً لوازم و مبل‌های درون ویلاها نیز بسیار شیک و زیبا هستند. اگر به دنبال ویلاهای کوچک و یا سوئیت نیز هستید، امکان اجاره ویلاهایی با اتاق و امکانات کمتر نیز محیا شده است. در برخی از ویلاهای لوکس لواسان، آلاچیق و باربیکیو در کنار استخر ساخته شده تا در آن امکان پخت غذاهای کبابی نیز فراهم شده باشد و یا ویلاهایی که با تعداد اتاق‌های زیاد هست که شما می‌توانید با جمعیتی از دوستان و یا فامیل اقامت داشته باشید.

در برخی از ویلاهای اجاره‌ای سرایدار هست تا شما فقط از استراحت و بازی و یا ورزش لذت ببرید و کارهای آشپزی و تمیز کردن و سایر امور را به سرایدار بسپارید، اکثر ویلاهای لواسان از موقعیت مکانی عالی با چشم‌ انداز بسیار زیبا برخوردار هستند که طبیعتاً اجاره این شکل از ویلاها بیشتر می‌باشد. اما ویلاهایی که موقعیت مکانی خوبی ندارند و کمی دورتر از لواسان نیز قرار گرفته است، جهت اجاره موجود هستند. در هر شرایطی ویلاهای اجاره‌ای در لواسان طبق سلیقه و خواسته مسافر امکان پذیر شده است.

اجاره ویلا و رزرو تور داخلی با ایرانگرد

اما با تمام این توضیحاتی که داده شد، حالا این سوال برای مسافر پیش می‌آید که آیا راه حلی برای اجاره ویلا بدون اجاره حضوری وجود دارد. در جواب این سوال باید گفت بله. در دنیای پیشرفته اینترنتی امروز که تمامی کارها به راحتی و در کمتر از چند دقیقه  با اینترنت صورت می‌گیرد، اجاره ویلا نیز با سایت اینترنتی امکان پذیر شده است که یکی از این سایت‌های معروف و مطمئن ایرانگرد نام دارد.

سایت ایرانگرد، فیلترهایی طراحی کرده است که علاوه بر اجاره ویلاهای شهرهای مختلف برنامه تور داخلی نیز داشته باشد. در این سایت معتبر و شناخته شده بهترین تور داخلی را می‌توان رزرو کرد. در ایرانگرد این امکان برای مسافر فراهم شده تا تمامی هتل و تورهای مقصد مورد نظر خود را بررسی و با بهترین قیمت رزرو خود را انجام دهد.

در ایرانگرد تور داخلی با قیمت و هتل مورد نظر شما مطابقت دارد و و از کمترین قیمت با هتل سه ستاره و یا اقامتگاه و بومگردی تور داخلی شروع و با بیشترین قیمت که مربوط به هتل‌‌های پنج ستاره و لوکس است، خاتمه می‌یابد. در ایرانگرد این امکان نیز فراهم شده تا با دادن شماره موبایل خود از هرگونه تخفیفات سایت آگاه شوید تا در زمین سفر از بهترین تور داخلی بهره ببرید، همچنین اگر شما به هر دلیلی خواستار کنسل شدن تور خود هستید، ایرانگرد بدون کسر مبلغ برای جریمه تمام مبلغ تور شما بر می‌گرداند. در ایرانگرد، تمامی ویلاها و یا تورهای مورد نظر شما با ذکر امکانات، موقعیت مکانی و سایر موارد و با گذاشتن عکس ذکر شده است تا با آگاهی کامل تور و یا ویلا محل اقامت خود را انتخاب و سفر لذت‌بخشی را داشته باشید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments