زمان بندی، کنداکتور و سخنرانی‌های برتر هفدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

کنفرانس توسعه منابع انسانی با همت سازمان مدیریت صنعتی در تاریخ 20 ام و 21 دی ماه 1400 در سازمان مدیریتی صنعتی و در ساختمان خیابان شیخ بهایی برگزار خواهد شد.

برنامه زمان‌بندی و کنداکتور کنفرانس توسعه منابع انسانی را از لینک زیر دانلود کنید:

لیست مهم‌ترین نشست‌ها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های روز اول:

  • سخنرانی دکتر کیانی پیرامون مدیریت سرمایه انسانی کسب و کارهای کوچک و متوسط و استارتاپ‌ها یکی از سخنرانی‌های متناسب با وضعیت فعلی و نیازهای کسب و کارها است.
  • انسان سازمانی و شیوه اداره انسانی سازمانی یک موضوع جذاب برای سخنرانی دکتر رنانی است که در سالن آنفی تئاتر در روز اول می‌توان منتظر آن باشید.
  • فلسفه ای برای تاب آوری از دکتر مجتبی شکوری شاید برای عده‌ای سرگرم کننده باشد ولی کارگاهی همزمان آن برگزار می‌شود که نمی‌توان سری به آن نزد! کارگاه سکانس ماندگار که یک ابزار نوظهور برای آموزش منابع انسانی در دوران پانمی را همراه با بازی و سرگرمی ارائه می‌کند که در سالن چشم انداز می‌توانید آن را دنبال کنید.
  • میز گرد HR marketing هم موضوع جذابی است که حتما به آن سر بزنید.

لیست مهم‌ترین نشست‌ها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های روز دوم:

  • روز دوم یک سخنرانی جذاب از وحید فرجی پیرامون یک سوال شکل گرفته که آیا مهارت‌ها و نخبگی قابل اندازه گیری است؟ که می‌تواند یک نشست جذاب برای علاقه مندان حوزه‌های نوین منابع انسانی باشد.
  • پنل HR Business Partner هم می‌تواند انتخاب دیگر شما در این روز برای بهره‌گیری از موضوعات روز حوزه توسعه منابع انسانی باشد.
  • کارگاه روش OKR برای پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد و هدف گذاری یکی از بهترین انتخاب های این روز برای بخش کارگاهی امروز است که نسبت به روز اول همایش به طور کلی افت جذابیت در آن شاهد هستیم.

چنانجه می‌خواهید اطلاعات کامل تری از این کنفرانس به دست آورید حتما لینک صفحه هفدهیمن کنفرانس توسعه منابع انسانی را دنبال کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments