رزرو بهترین هتل های مشهد با تخفیف ویژه در رهی نو

مشهد یکی از شهرهای توریستی و مذهبی ایران است که از قدیم، سالانه افراد زیادی از اقصی‌نقاط ایران و حتی کشورهای دیگر به این شهر سفر می‌کنند. همه این افراد برای مدت‌زمان اقامت خود در مشهد به دنبال هتل‌های متنوع، خوب و با قیمتی مناسب هستند؛ برای همین، ساکنان محلی مشهد اقدام به ساخت هتل‌ها کردند و امروزه تعداد زیادی هتل در این شهر وجود دارد.

همان‌طور که مطلع هستید، هتل های مشهد هم مانند هتل‌های شهرهای دیگر، امکانات و خدمات متفاوتی دارد و بر اساس آن، به هتل‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. ما در این مقاله از رهی نو قصد داریم که بهترین هتل‌ها و هتل های 5 ستاره مشهد را برایتان معرفی کنیم تا هنگام سفر به مشهد به هرکدام از آن‌ها که دوست داشتید مراجعه کنید و مدت‌زمان اقامتتان را مهمان آن هتل باشید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد است که بسیار لوکس بوده و وجود امکانات و تنوع اتاق‌های بالا از جمله سینگل، دبل آتریم و دبل لاکچری، سه تخته آتریوم، اتاق لندسکیپ، سوئیت وسترن، جونیور، پرنسس و پرنسس رویال، قاجار، آپارتمان و … موجب محبوبیت آن شده و دسترسی آن به نقاط مختلف شهر، آسان است. از طرفی رستوران‌های هتل آماده پذیرای مهمانان با انواع غذاهای باکیفیت و خوشمزه است.

هتل سی نور مشهد

از دیگر هتل های 5 ستاره در مشهد می‌توان هتل سی نور را نام برد که در سال 93 و مصادف با ولادت امام رضا (ع) شروع به کار کرده است. هتل سی نور مشهد با 22 طبقه و 286 باب واحد اقامتی، متنوع‌ترین اتاق‌ها را دارد و امکانات رفاهی بالای آن و نزدیکی به حرم و مراکز خرید، موجب محبوبیت بیش‌تر آن شده است.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد که یک هتل مجلل و لوکس در مشهد است، با 25 طبقه، یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های مشهد با منظره دیدی زیبا شناخته شده است. کادر آموزش‌دیده و مجرب، امکانات رفاهی و تفریحی بالا، رستوران‌های متنوع با غذاهای خوشمزه به‌خصوص رستوران آتریوم با فضای باز میانی در طبقه 17 با دیدی وسیع، از مزیت‌های این هتل شمرده می‌شود.

هتل هما مشهد

هتل هما 1 مشهد یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین هتل‌های 5 ستاره است که در قدیم با نام هایت شناخته می‌شد. این هتل دارای 135 واحد متنوع از اتاق و آپارتمان و سوئیت، با مجهزترین و مدرترین امکانات است و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای مختلف، سرویس رفت‌وبرگشت به حرم، سالن ماساژ، سونا و جکوزی و … است.

هتل الماس مشهد

هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد به دلیل موقعیت مناسب و امکانات رفاهی و خدمات بی‌نظیرش، موردتوجه زائران زیادی قرار گرفته است. همچنین تنوع اتاق‌های هتل الماس 2 مشهد به‌گونه‌ای است که در طبقات مختلف، معماری تمدن‌های مختلف کشورهای ترکیه، ایتالیا، هند، تایلند، روسیه و عرب‌ها را طراحی کرده‌اند و ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم که اقامت در این هتل را حتماً تجربه کنید.

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد با معماری مدرن و زیبا در سال 95 و در 2 کیلومتری حرم شروع به کار کرده است و از هتل‌های 5 ستاره و لوکس مشهد است. این هتل مجهز به امکانات رفاهی و تفریحی مانند سالن ورزش، سونا و جکوزی، سرویس رفت‌وبرگشت به حرم، فضای سبز دلنشین و … است و تنوع اتاق و سوئیت‌های آن، این امکان را می‌دهد که طبق سلیقه شخصی هرکدام را که باب میل شما بود را انتخاب کنید.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا در پایتخت مذهبی کشور قرار گرفته که یکی از بهترین هتل‌های ایران هم محسوب می‌شود. این هتل در سال 1380 با 162 باب واحد متنوع و فول‌امکانات، طبق استاندارهای بین‌المللی ساخته شده و امکانات و خدمات بالای آن، رضایت‌مندی اقامت‌کنندگان را به همراه دارد. هرکدام از اتاق‌های هتل، دارای امکانات متنوع و متفاوتی است و می‌توانید هرکدام که مناسب شما بود را انتخاب کنید.

هتل قصرالضیافه مشهد

محبوبیت هتل قصرالضیافه مشهد به دلیل موقعیت قرارگیری آن است؛ این هتل به‌گونه‌ای ساخته شده که قسمتی از آن در ضلع شرقی حرم واقع شده است و آن را تبدیل به منحصربه‌فردترین هتل مشهد کرده است. همچنین هتل در سه طبقه و 57 واحد اقامتی ساخته شده که واحدها، امکانات متفاوتی دارند و یکی از قوانین مهم هتل این است که باید حجاب اسلامی را در این هتل رعایت کنید.

هتل هما مشهد

هتل هما 2 مشهد از هتل‌های بین‌المللی و یکی از هتل‌های بزرگ مشهد است که در سال 75 با 206 واحد اتاق در 5 طبقه ساخته شد و در سال 95 جهت بهبود کیفیت و ارائه خدمات بهتر بازسازی شد. این هتل در جایی ساخته شده که محل اطراف آن باغ بوده و موجب تمیزی هوای محیط و فضایی آرام‌بخش شده است. هتل هما 2 امکانات رفاهی بالایی دارد و سرویس مخصوص رفت‌وآمد به حرم، همه‌روزه در ساعت‌های مشخصی آماده ارائه خدمات است. از طرفی این هتل به جاذبه‌های گردشگری مشهد دسترسی راحت و آسان دارد.

هتل پارس مشهد

هتل 5 ستاره پارس از هتل‌های معروف و خوب مشهد است که قرارگیری در منطقه خوش‌آب‌وهوای طرقبه و شاندیز و نزدیکی به نمایشگاه‌های بین‌المللی از مزایای آن به شمار می‌آید. هتل پارس مشهد در 6 طبقه و 229 واحد اقامتی ساخته شده و امکانات خدماتی و رفاهی، همراه با کادری مجرب و آموزش‌دیده در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. بااینکه فاصله آن با 15 کیلومتر از حرم زیاد است، اما برای کسانی که ترجیح می‌دهند از همهمه و شلوغی شهر به‌دور باشند مکان مناسبی است.

رزرو بهترین هتل‌های مشهد در رهی نو

تمامی هتل‌های معرفی شده از هتل‌های لوکس و 5 ستاره مشهد بودند و امکانات خوبی برای اقامت دارند. برای رزرو هر یک از هتل های مشهد باقیمتی مناسب و استثنایی، می‌توانید هتل‌ها را از سامانه آنلاین رهی نو رزرو کنید و تجربه لذت‌بخشی از اقامتتان در هتل‌ها داشته باشید. اگر در ارتباط با هر کدام از هتل‌ها سوال داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت، تمامی هتل‌ها را مورد بررسی قرار داده و سپس یهتر گزینه را با توجه به شرایطتان انتخاب کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments