بهترین هتل های تهران

شهر تهران به‌ عنوان پایتخت و قلب تپنده کشور به ‌حساب می‌آید. طبق آمار رسمی، در طول سال بیشترین سفرها به تهران انجام می‌شوند. به‌ غیر از گردشگران و مسافران داخلی، سیاست‌مداران و افراد برجسته بین‌المللی نیز به تهران سفر می‌کنند. به همین دلیل، هتل‌های لوکس زیادی مانند هتل اسپیناس پالاس برای میزبانی از مسافران در پایتخت وجود دارند. در این مطلب می‌خواهیم به بهترین هتل های تهران بپردازیم و بدانیم بهترین هتل تهران کدام است. 

   

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی یا هتل‌هایت سابق در محله‌ اوین تهران قرار دارد. اگر به دنبال هتلی هستید که علاوه بر امکانات عالی، دسترسی آسانی به اکثر نقاط شهر داشته باشد، این هتل گزینه مناسبی است. هتل پارسیان آزادی تهران ۴۵۰ اتاق و ۵۰ سوییت دارد. از امکانات این مجموعه می‌توان به انواع رستوران‌ و کافی‌شاپ‌، انواع سالن‌ برای برگزاری نشست‌ها و سمینارها، گالری طلا، پارکینگ، روم سرویس ۲۴ ساعته و امکانات ورزشی و تفریحی اشاره کرد.

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال تهران، بزرگ‌ترین هتل بین‌المللی پایتخت است که در شمال شهر قرار دارد. این هتل به دلیل امکانات مجهز و موقعیت جغرافیایی ویژه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در تهران و از بهترین هتل های تهران است. هتل استقلال تهران ۷ هزار مترمربع مساحت و ۵۰۰ اتاق و سوئیت دارد. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به بیش از ۶۰۰ متر فضای سرسبز، ترانسفر فرودگاهی، آمفی‌تئاتر مدرن، آلاچیق، اتاق جلسات، سالن چندمنظوره، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس را می‌توان به ‌عنوان بهترین هتل تهران و همچنین لوکس‌ترین هتل بین‌المللی کشور دانست. ارائه خدمات در هتل اسپیناس در سطح استانداردهای جهانی است و به همین دلیل، این مجموعه میزبان اشخاص برجسته در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و… است.

هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت‌آباد تهران قرار دارد. ساختمان این هتل 20 طبقه و دارای 400 اتاق و سوئیت مجلل است. از امکانات هتل اسپیناس می‌توان به سالن‌های مجهز برای برگزاری جشن‌ها، نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها، همایش‌ها، مجموعه ورزشی و همچنین رستوران‌های متنوع اشاره کرد.

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس بلوار یا هتل اسپیناس خلیج‌فارس نخستین هتل 5 ستاره در کشور است. این هتل که یکی از بهترین هتل های تهران محسوب می‌شود، در بلوار کشاورز تهران قرار دارد. هتل اسپیناس بلوار دسترسی خوبی به پارک لاله، میدان ولی‌عصر، تئاتر شهر، خیابان‌های کریم‌خان و انقلاب دارد.

ساختمان هتل اسپیناس بلوار تهران دارای 18 طبقه و ۲۷۴ واحد اقامتی لوکس است. از امکانات این مجموعه می‌توان به پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو، تاکسی‌سرویس، خشک‌شویی، امکانات ورزشی همچون استخر، جکوزی، سالن ماساژ، باشگاه بدن‌سازی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ، سالن‌های مجهز جهت برگزاری سمینار و… اشاره کرد.

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا در سال 1398 در خیابان دربند احداث شد. ساختمان این هتل که یکی از بهترین هتل های تهران محسوب می‌شود، 20 طبقه و دارای 100 اتاق استاندارد، دبل، اتاق کانکت، اتاق کینگ، سوئیت پرزیدنت و سوئیت ویستریا است.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به سالن همایش، تالار عروسی، رستوران، مجموعه ورزشی آبی، سالن بدن‌سازی، استخر، سونا بخار، سرو ۲۴ ساعته غذا در اتاق، مرکز سلامت و اسپا، جکوزی‌ در اتاق، اینترنت، پارکینگ و… اشاره کرد.

هتل نووتل تهران

هتل 5 ستاره نووتل تهران از اولین هتل‌های فرودگاهی در کشور است که 300 واحد اقامتی دارد. این هتل در ضلع جنوبی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی واقع شده است. از امکانات هتل نووتل می‌توان به دو رستوران بزرگ، استخر، سالن ماساژ و سالن ورزشی اشاره داشت. چنانچه قصد سفر به پایتخت را دارید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ تریپ برای رزرو هتل نووتل تهران و همچنین سایر هتل‌های تهران مانند هتل استقلال تهران اقدام کنید.

هتل لاله تهران

هتل لاله یا همان هتل اینتر کنتیننتال سابق، یک هتل 5 ستاره است که در سال ۱۳۴۹ در کنار پارک لاله آغاز به فعالیت کرد. ساختمان هتل لاله ۱۳ طبقه و دارای ۴۰۰ واحد اقامتی شیک در انواع دبل، توئین، کانکت و انواع سوئیت‌های معمولی، امپریال و رویال است. از امکانات هتل لاله می‌توان به اینترنت وای‌فای، تاکسی سرویس، کافی‌نت، صندوق امانات، بانک، امکانات پزشکی، خشک‌شویی، کافی‌شاپ و انواع رستوران‌ها اشاره کرد. برای رزرو هتل تهران و اطلاع از قیمت‌ها و جزئیات هتل‌ها به سامانه اسنپ تریپ مراجعه کنید.

هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند در سال ۱۳۹۳ در میدان آرژانتین احداث شد. ساختمان آن، ۱۶ طبقه و دارای ۶۴ اتاق متنوع و لوکس است. از ویژگی‌های بارز هتل اسکان الوند می‌توان به مجاورت آن به بوستان آب‌وآتش، پارک طالقانی و پل طبیعت اشاره داشت. امکانات رفاهی این هتل شامل رستوران ایرانی شار، رستوران فرانسوی، تراس تابستانه، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات، سالن بیلیارد، خشک‌شویی، پارکینگ اختصاصی و… می‌شود.

جمع‌بندی

شهر تهران همواره مقصد انواع مسافران داخلی و خارجی بوده است. به همین دلیل، هتل های زیادی در این شهر برای میزبانی از گردشگران و مسافران وجود دارند. هتل پارسیان آزادی، هتل استقلال تهران، هتل اسپیناس پالاس، هتل نووتل و… در زمره بهترین هتل های تهران قرار می‌گیرند. برای رزرو هتل در تهران می‌توانید از اپلیکیشن اسنپ تریپ کمک بگیرید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments