ده تفریح خانوادگی پرهیجان و جذاب در کیش

سرگرمی و تفریح در زندگی انسان بسیار مهم است. تفریح می تواند بر احساسات و رفتار فرد، در زندگی روزمره تأثیر بگذارد. افرادی که بخشی از اوقات فراغت خود را به سرگرمی و تفریح اختصاص می‌دهند، کمتر دچار افسردگی می‌شوند. ما همیشه به دنبال ارتقاء شغلی و حقوق بهتر هستیم، که این می‌تواند خیلی زود خسته کننده شود. برای لذت بردن از زندگی، زمان بگذارید زیرا لحظه‌ها بر نمی‌گردند.

کیش یکی از بهترین مکان ها برای سفرهای تفریحی در ایران است و در تمام سال می توانید به همراه خانواده یا دوستان خود به آنجا بروید و علاوه بر اقامت در بهترین هتل های کیش، خاطرات مفرح و لذت بخشی را از انجام تفریحات برای خود رقم بزنید. در این بخش می‌توانید لیست تفریحات خانوادگی پرهیجان جزیره کیش را مشاهده نمایید.

سافاری کیش

سافاری کیش

کیش عموما به خاطر تفریحات آبی‌اش شناخته شده است. اما تفریحات کیش فقط به تفریحات آبی محدود نمی شود.

سافاری از جمله تفریحات غیر آبی کیش است. بدون اغراق، سافاری کیش یکی از بی نظیرترین، هیجان انگیزترین و فراموش نشدنی ترین تجربه ها در سفر به کیش خواهد بود.

اگر می خواهید در کنار دوستان و خانواده خود یک تجربه فوق العاده سرگرم کننده و فراموش نشدنی داشته باشید،  هیجان تجربه سافاری در کیش را از دست ندهید و از مناطق کویری کیش دیدن کنید تا بهترین خاطره زندگی خود را بسازید.

خودروی 4 نفره شاسی بلند به همراه یک راننده ماهار در اختیار شما قرار می گیرد، رانندگی از میان تپه های شنی کویر و پایین آمدن از شیب های تند و وحشتناک گردشگران را به وجد می آورند. پکیج خانوادگی سافاری یکی از با صرفه ترین روش ها برای لذت بردن از تفریح سافاری کیش است.

پارک دلفین

دلفیناریوم یا پارک دلفین ها یکی از جاذبه های کیش است که اکثر گردشگران در سفر به کیش از آن استقبال می کنند. در واقع تماشای رقص دلفین ها در آب بهترین سرگرمی است، که نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان را نیز بر سر شوق می‌آورد. این پارک از جمله بزرگترین و مجهزترین پارک دلفین‌ها در ایران است و در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد.

سالانه افراد زیادی از این نقطه گردشگری دیدن می کنند. زیستگاه دلفین ها نیز حدود 18000 متر مکعب است. علاوه بر دلفین ها، 21 گونه پستاندار دریایی از جمله شیر دریایی، گراز دریایی ، شیر دریایی شمال و جنوب و گربه دریایی شمالی وجود دارد. بخش دیگری از پارک به پرندگان اختصاص یافته است که 57 گونه پرنده رنگارنگ در آن نگهداری می شود. پارک دلفین کیش از قسمت‌های دیدنی و تفریحی دیگر مانند تونل آکواریوم آب شور، باغ پرندگان، تونل خزندگان، سالن آمفی تئاتر، کلاسیک شو، بوفه تشکیل شده است. برای بازدید از این مجموعه می‌توانید از اتوبوس‌های قطاری استفاده کنید

پارک برفی

به دلیل آب و هوای کیش، در این جزیره، برف و سرما وجود ندارد. اما با افتتاح مجموعه تفریحی پنگوئن‌ها تفریحات زمستانی به جزیره کیش رسیده و گردشگران کیش می‌توانند از این تفریحات لذت ببرند. پارک برفی کیش که در طبقه منفی مجتمع گردشگری پنگوئن کیش است. اطراف پارک با شیشه احاطه شده است و سقف آن بسیار بلند است که می توانید فضای بیرونی پارک را کامل ببینید.

پارک برفی پنگوئن‌ها در جزیره کیش به مساحت ۱۹۰۰۰ متر مربع می‌باشد با خرید بلیط پارک برفی پنگوئن، می‌توانید ، برف بازی، سورتمه سواری، ساخت آدم برفی بهره مند شوید. برای زیپ لاین‌ها، پل‌های معلق و یخ نوردی باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنید. در این مجموعه تمامی نیازهای شما و خانواده تان از کوچک ترین تا بزرگ ترها در نظر گرفته شده است.

جنگ شبانه کیش

برای گذراندن ساعاتی شاد و مفرح بدون دغدغه و استرس، پیشنهاد می کنیم جنگ های شبانه کیش را از دست ندهید. شوهای شبانه کیش که به طور ویژه برای گردشگران طراحی شده است از نیمه شب آغاز می شود و تا ساعاتی بعد از بامداد ادامه دارد. این جنگ ترکیبی از برنامه های مختلفی مانند استندآپ، اجرای موسیقی های محلی و پاپ،  اجرای بازیگران و کمدین های محبوب، موسیقی زنده و نمایش ایروبیک است، که حال و هوای شاد و هیجان انگیزی را برای تماشاگران ایجاد می کنند. در این برنامه هنرمندان محبوب و افراد مشهور حضور دارند.

کشتی های تفریحی کیش

یکی از جاذبه های گردشگری کیش، کشتی های تفریحی کیش است. گشت و گذار در آب های زیبای خلیج فارس می تواند این سفر را به خاطره ای لذت بخش تبدیل کند. کشتی های تفریحی شامل سالن ها و عرشه هایی هستند که مسافران می توانند در طول سفر دریایی از آنها استفاده کنند. کشتی های مختلفی مانند کشتی اوستا کیش، کشتی آکواریوم، کشتی تاپ تورز برای این تفریح ​​آماده شده است. در طول سفر دریایی، فضای کشتی با برنامه هایی مانند موسیقی زنده، استندآپ، اجرای دی جی، شاد و خاطره انگیز خواهد بود. سرو شام یا ناهار روی عرشه کشتی نیز انجام می شود.

بنانا در کیش

بنانا در کیش یک ورزش دسته جمعی و هیجان انگیز است. در این ورزش آبی چهار الی هشت نفر باید سوار تیوپ های تندرو شوند، این تیوپ ها موزی شکل هستند ، به همین علت به این تفریح بنانا گفته می شود. تیوپ ها توسط قایق های تندرو برروی سطح آب کشیده می شود که هیجانی زیادی را در گردشگران ایجاد می کند.

شاتل یا تیوپ سواری

این تفریح مشابه  بنانا در کیش است. شاتل هم یکی از بازی ها ی هیجان انگیز است که به صورت دسته جمعی روی تیوپ بادی مبله اجرا می شود. که این تیوپ با یک قایق تندرو روی دریای خلیج فارس کشیده می شود. ناخدای قایق با حرکات پیچشی و سریع ، هیجان و آدرنالین شما را افزایش می دهد.

کلام آخر

جزیره کیش، جزیره تفریحات پرهیجان و جذاب است. تفریحات این جزیره شامل تفریحات تک نفره و چند نفره است. در این مطلب سعی کردیم به معرفی انواع تفریحات خانوادگی بپردازیم.  تفریحاتی که همراه با خانواده های خود آن ها را تجربه کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید.

برای آشنایی بیشتر و رزرو انواع تفریحات خانوادگی کیش به شما پیشنهاد می کنیم به وبسایت کیش میزبان سر بزنید. در وبسایت کیش میزبان علاوه بر رزرو تفریحات کیش ، امکان رزرو تور کیش، هتل های کیش و تخفیف های ویژه وجود دارد. مزیت کیش میزبان نسبت به سایرین در این است که تمام اطلاعات، عکس، ویدیو، نقد و بررسی تفریح و نظرات مسافران را در اختیار شما قرار می دهد. در این سامانه خدمات و پشتیبانی به صورت آنلاین و 24 ساعته انجام می شود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments